Zelf aan de slag met Google Ads?


Wil je leren hoe je zelf aan de slag kunt met Google Ads? Dan is dé Google Ads training van Clickking online marketing de manier om snel te leren hoe je dit moet aanpakken.

In een dagdeel leren we je alles bij over het vinden van de juiste zoekwoorden, het opzetten van je eerste campagnes en hoe je deze kunt optimaliseren. Deze training is ideaal voor mensen die zelf aan de slag willen met Google Ads, allround marketeers en communicatiemedewerkers die hun kennis  willen verdiepen over Google Ads of ondernemers die met een bureau werken en zelf meer willen weten over het adverteren op Google.

Omdat we persoonlijke aandacht belangrijk vinden, bestaan trainingen bij ons uit groepen van maximaal 5 deelnemers. Voor de training begint, willen we met iedereen een intake gesprek houden om te kijken wat je huidige kennis is en of de training aansluit op jou behoeften.

Na een training van een dagdeel kan je hoofd behoorlijk vol zitten en dat snappen we ook. We willen je niet zomaar aan je lot overlaten na de training dus daarom bieden we iedereen die heeft meegedaan aan een training een coachingsgesprek aan. Hier kun je jou ervaringen in de praktijk delen en kunnen we nog even over je schouder meekijken voor vragen waar je tegenaan bent gelopen.

Lijkt dit je wat? Schrijf je dan nu in voor één van onze trainingen en hopelijk zien we je snel!

Schrijf je nu in voor de Google Ads training

De Google Ads training van Clickking duurt één dagdeel. Iedereen die zich inschrijft krijgt een telefonisch intakegesprek om alvast kennis te maken. We leren je in die dag om zelfstandig een Google Ads campagne te maken. Na de training nemen we met iedere cursist contact op om te kijken of het goed lukt om de opgedane kennis in de praktijk toe te passen. We kijken dan eventjes met je mee en geven waar nodig tips om je verder op weg te helpen.

De kosten voor deelname aan deze cursus inclusief het intakegesprek en het coachingsgesprek zijn € 450,00 exclusief BTW. Wat leer je hiervoor? 

  • Telefonisch intakegesprek van 15 min
  • Bakje koffie met wat lekkers
  • Waarom Google Ads gebruiken
  • Google Ads accountstructuur
  • Kwaliteitscore en bodsysteem
  • Hoe zoekwoorden werken
  • Zoekwoordenonderzoek doen
  • Een campagne maken
  • Targetting
  • Biedstrategie instellen
  • Tekstadvertenties schrijven
  • Advertentie extensies
  • Resultaten bekijken
  • Optimaliseren
  • Coachingsgesprek na de training (30 minuten)
inschrijven